sâmbătă, 4 iulie 2009

1ST WORLD CUP OPEN KARATE TOURNAMENT







M-am intors din Japonia cu karateka Beznea Romeo dupa 10 zile petrecute la "maxim" in orasul nippon Osaka.Pot sa zic ca a fost cea mai dura competitie reala pe care am traito si vazuto si eu si sportivul meu Romeo, si am ajus la concluzia ca furaciunile din sport nu sunt numai in Romania ci si la un nivel mult mai ridicat, adica la un turneu mondial.Cu toate acestea Romeo a reusit sa invinga sistemul si sa se claseze pe podium, sa obtina locul III, sa obtina titlul de " cel mai bun spirit de luptator al competitiei" si sa primeasca cadou de la organizatorul acestui grandios eveniment, shihan Okada 7 dan o sabie de samurai.Asa incercind sa compenseze ca poate Romeo ar fi trebuit sa fie pe podium cu locul I.Oricum noi suntem foarte multumiti si cu acest loc III,care au aratat sacrificiile lui Romeo si a le mele din ultimele 6 luni. Stiu ca nimeni nu a avut incredere in mine,in Romeo nici chiar unii prieteni, sustinatori, nu mai zic de unii posibili sponsori sau oficialitati guvernamentale si care nu au sustinut acest program in nici un fel. Pe aceasta cale doresc sa le multumesc din suflet acelora care au avut incredere in mine si Romeo si ne-au ajutat, firma Deltacons, director Stroe Alexandru, primaria orasului Tulcea, prin domnul Primar Hogea Constantin si doamnele de la conducerea biroului de sport de pe linga primaria municipiului Tulcea, domnului Nane Aurel, sportivii Clubului Nippon Dojo, familia mea si familia sportivului Beznea Romeo. Speram ca pe viitor sa avem un sprijin mult mai mare, deoarece in cazul acesta, NOI nu am reprezentat un club, un judet, un oras, am reprezentat o tara adica ROMANIA, si ar trebui sa se implice mai multi.



Despre competitie si luptele lui Romeo voi povesti intr-un alt post.



Va multumesc!



osu

Un comentariu:

  1. Nu trebuie uitat antrenorul meu din acea perioada!!! Emilian Stefan
    El a făcut ca tot visul nostru sa prindă contur! El a fost antrenorul meu in mod exclusiv! Adevărul trebuie sa fie și spus și protejat!!!

    RăspundețiȘtergere